zondag 24 februari 2013

Week 4 Complimentjes in de Salon


Al babbelend heerlijk onderuit op een loungebank met heerlijke kussens en een schapenvachtje om me heen, kom ik tot de conclusie dat ik trots mag zijn op wat ik tot nu toe heb gedaan en bereikt.
Verschillende troffees staan op de schoorsteen van klein naar groot.
* IK  moeder ben van twee prachtkinderen
* Ik ben erg zorgzaam
* Ik ben gul
* IK sta positief in het leven
* IK ben een goede regelaar
* IK heb mijn Bibliothecaris opleiding behaald terwijl ik druk was met Moeder zijn en werken.
* IK heb de opleiding Creatieve handvaardigheid behaald  met twee kleine kindjes om me heen
* IK altijd in ben voor iets nieuws
* IK mijn lichamelijke beperking laat delen in mijn leven
* IK hier mijn troffees heb benoemd
* Engelengeduld aan het leren ben



1 opmerking: