woensdag 30 januari 2013

Week 3; GEURTJES en de herinnering


 GEURTJES.
Vele herinneringen komen naar boven gedreven, vleugjes komen mijn neus weer binnen gewandeld mijn brein gaat ze herbeleven. Fantastisch!
De geur van >>>>> lekkere/vieze dingen, mooie momenten, pijnlijke gevoelens
De geur van >>>>>  mijn pas geboren kindertjes zo bijzonder
De geur van >>>>> Opa, oma, mijn opoe met haar bloeiende ligusterheg, 
De geur van >>>>> zo eigen mijn moeder en mijn vader
De geur van >>>>> mijn zus met haar lelietjes van dalenparfum
De geur van >>>>> de auto tijdens vakanties
De geur van >>>>> bollenpellen en de lol die er bij hoorde
De geur van >>>>>  het huis van mevrouw Ritsema
De geur van >>>>> zware shag  en pijptabak
De geur van >>>>> De vele geurtjes met hun eigen belevenis en herinnering die zo van mij zijn,die een eigen 
                                bijzondere naam hebben.  Niet te vinden in een woordenboek. Deze geurtjes 
                                zijn te vinden in mijn speciale kamer in mijn  Luchtkasteel.
                               

1 opmerking:

  1. De geur van zware shag... het brengt mij terug naar mijn grootouders.

    Ik heb je link even gewijzigd in de widget omdat hij verwees naar week 1 ipv week 3.

    BeantwoordenVerwijderen