woensdag 9 januari 2013

Week 1 Start

Mooie zinnen:
  • Pie in the sky
  • Ik vermoed dat mensen samenzweren om mij gelukkig te maken
  • Ik zou jouw het allerliefste in een doosje willen doen
  • Als er een ster valt dan mag ik een wens doen
  • Ik heb je wild in de wind wapperende badpak in de tent gedeponeerd
  • Wat je vandaag voor je ziet, mag morgen anders zijn
  • Niemand loopt in jouw schoenen
  • Voelt als thuiskomen
  • Bedankt dat je er bent en was
Niemand loopt in jouw schoenen, prachtig, ik loop mijn eigen paadje.
Je mag meelopen, naast me lopen, samen lopen.
Velen hebben dit al met mij gedaan en een ieder had een eigen bijzondere bijdrage in mijn leven.
Wie weet wie er allemaal nog meelopen op mijn paadje
Ben benieuwd, nieuwsgierig hoe wie wat er nog mee gaat lopen op mijn paadje.

Woorddicht:
Luilekkerland  
Utopi
Crystal Clear
Homemade
Tolerantie
Kokkerellen
Aangezicht
Saamhorigheid ten top
Tekenen
Eenzaamheid
Elkander
Lanterfanten

Zou het niet heerlijk zijn:
Zou het niet heerlijk zijn om het wolkendek weg te blazen
Zou het niet heerlijk zijn wanneer de tent al op zijn plekkie zou staan
Zou het niet heerlijk zijn dat te laten wat is geweest
Zou het niet heerlijk zijn onbeperkt taart met veel slagroom te eten
Zou het niet heerlijk zijn om te durven bungy-jumpen
Zou het niet heerlijk zijn weer keihard over het strand te galopperen
Zou het niet heerlijk zijn uren te kunnen schaatsen
Zou het niet heerlijk zijn als je van de kou zou houden
Zou het niet heerlijk zijn geen watten in je hoofd te hebben

Ontspanning:














 
Mijn beeld bij ontspanning is de keuken.
Heerlijke bezigheid bezig zijn in de keuken, glaasje drinken erbij, kaarsje aan, uitzicht op de tuin.
Zelfs met de hand afwassen in het warme water is een fijn moment voor mijzelf.
Geen gedachten van wat er allemaal speelt  komen binnen. Rommelen met ingrediënten, pannen en potten. Geen geroezemoes van anderen en andere ruimtes.

Het is zo heerlijk te kunnen bedenken hoe heerlijk ik het nu al heb!  

3 opmerkingen:

  1. Niemand loopt in jouw schoenen, een mooie zin die me raakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Syl, this looks really great. I see you managed to find the sentences you like. You succeeded very well. Love them (:

    Hope you keep on posting and working on your own pie in the sky!

    Xxes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In je woorddicht zit al een beetje de ontspanning verstopt: luilekkerland, homemade, kokkerellen. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen